Vraag Nelleke - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van gerritenria - WaarBenJij.nu Vraag Nelleke - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van gerritenria - WaarBenJij.nu

Vraag Nelleke

Door: Gerrit

Blijf op de hoogte en volg

28 Juni 2004 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Of ik Royal al mis? Ik moet eerlijk zeggen dat ik de eerste dagen best veel moeite heb gehad om het werk van mij af te zetten, maar na een paar dagen kwam ik nog tot rust en nu vind ik het wel even lekker om er uit te zijn. Kan ik straks weer met frisse energie er tegen aan. Gelukkig zijn hier heel veel TOYOTA Dealers dus dan denk ik nog even aan jullie. Ik had trouwens wel even een foto verwacht.
Tot over twee weken en jij ook een prettige vakantie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 15494

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: