We zijn weer thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van gerritenria - WaarBenJij.nu We zijn weer thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van gerritenria - WaarBenJij.nu

We zijn weer thuis

Door: Gerrit en Ria

12 Juli 2004 | Nederland, Amsterdam

Gistermiddag zijn we weer geland op Nederlandse bodem. In Londen hadden we nog ruim een uur vertraging met de vlucht naar Amsterdam, maar uiteindelijk zijn om even na twee uur aangekomen op SChiphol. Het is altijd weer een opluchting als ook je bagage op de band wordt binnengevoerd. Onze ouders hebben ons opgehaald en rond vijf uur waren we weer thuis. Totaloss vanwege de slapeloze nacht in het vliegtuig.
Dit is dus het laatste bericht van onze reis. Het hebben vier geweldige weken gehad en het bijhouden van dit reisdagboek was ook erg leuk om te doen. We willen iedereen bedanken voor de belangstelling en ook voor de leuke reacties die we hebben gehad.

• 12 November 2004 - 13:21

Auke Ybema:

go wat een interessant verhaal hebben jullie ervan gemaakt.. ik heb ervan genoten.. ik hoop dat ik jullie ooit nog een sin levende lijf mag tegenkomen..

• 14 November 2004 - 19:42

Ria Smit:

Bericht voor Auke Ybema.

Ale je nog een keer onze website bezoekt, laat dan je e-mail adres achter of mail naar ria2.smit@planet.nl - dan kunnen we een keer afspreken.