dagrapport - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van gerritenria - WaarBenJij.nu dagrapport - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van gerritenria - WaarBenJij.nu

dagrapport

Door: Gerrit en Ria

30 Juni 2004 | Zuid-Afrika, Pretoria

Vandaag hadden we een kort ritje langs de kust van Mossel Baai naar Port Elisabeth, 360 km. Rond kwart voor vier zijn we hier aangekomen en deze keer slapen we in een Road Lodge (de eenvoudigste tak van de City-, TownLodge groep. We hebben wel eerst even geïnformeerd naar de beschikbare tv zenders, maar we kunnen de wedstrijd vanavond zien.
Nelleke en Hilde bedankt voor de foto, ik kan weer even door.
Karin, we gaan nu terug naar Johannesburg, waar we zondag moeten zijn en dan gaan we maandag naar Mauritius. We moeten om half acht('s morgens) op het vliegveld zijn.
We hebben nog drie etappes te gaan. Morgen rijden we naar het Mountain Zebra National Park. Hier blijven we ook vrijdag in de hoop nog een paar wilde dieren te zien. Zaterdag rijden we naar Bloemfontein en dan is het nog iets van 200 km naar Johannesburg, wat we zondag gaan doen.

• 30 Juni 2004 - 17:25

Nynke:

Leuk te horen dat het zo geslaagde vakantie is \
    Ik krijg er nu ook erg veel zin in om naar zuid afrika te gaan we gaan namelijk 25\7 weg
    even een vraag je hebben de hotel van te voren geboekt of terplekke uitgezocht

groetjes nynke en nog een plezierig verblijf