het zuidelijkste punt - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van gerritenria - WaarBenJij.nu het zuidelijkste punt - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van gerritenria - WaarBenJij.nu

het zuidelijkste punt

Door: Gerrit

25 Juni 2004 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Om vier uur vanmiddag zijn we aangekomen in Kaaptad. Het was vandaag een succesvolle dag. Vanuit Paarl zijn we naar Stellenbosch gereden, nadat ik eerst nog wat wijn had gekocht bij 'de zoete inval'. Onderweg naar Stellenbosch nog bij het Delheim Estate langs geweest en daar weer wijn gekocht. (het wijnthema van deze reis is dessertwijnen en likeurwijnen, zoals port)
In Stellenbosch hebben we een uur rondgelopen. Het bleek een van de leukere plaatsen. Veel van de plaatsen die in de boekjes als schilderachtig worden omschreven, blijken maar een schilderachtige straat te hebben.
In Stellenbosch nog Zuidafrikaanse lekkernijen gekocht bij 'Oom Sammie se winkel' en toen via nog een wijnhuis naar Kaapstad. We in het City Lodge hotel bij het Victoria en Albert Waterfront. We blijven nu drie dagen in Kaapstad.