De laatste etappe - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van gerritenria - WaarBenJij.nu De laatste etappe - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van gerritenria - WaarBenJij.nu

De laatste etappe

Door: Gerrit en Ria

04 Juli 2004 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Om twee uur hebben we onze laatste etappe voorspoedig volbracht en zijn we aangekomen bij ons vertrekpunt; Townlodge Hotel in Johannesburg. Zoals gisteren al gemeld was het maar een kort ritje. We hadden erg opgezien tegen de opgave om het hotel weer terug te vinden, maar ook dat viel reuze mee.
Gisteren waren we bij Allemanskraal, een plek die we hadden uitgezocht in verband met de gunstige ligging ten opzichte van ons reisdoel van vandaag. Het was een vakantiepark, maar op dit moment is het geen vakantieseizoen in Zuid Afrika en dus was bijvoorbeeld het restaurant niet open. Dat hoorden we echter pas toen we al betaald hadden en dus moesten we zelf iets verzinnen. In de winkel van het park hebben we wat blikvoer gekocht en daar hebben we ons mee gered. Voor vanochtend hadden we nog een voorraadje beschuitjes, en als je die in de thee doopt zijn ze best lekker.
Tussen de middag hebben we bij een wegrestaurant nog een tosti gegeten.
Morgen moeten we om zes uur op, om half zeven ontbijten en om zeven uur naar het vliegveld, waar we om half acht moeten inchecken voor de vlucht naar Mauritius. Onze vlucht vertrekt om half tien en duurt drie uur, maar omdat het op Mauritius drie uur later is komen we daar om half vier plaatselijke tijd aan.
We weten niet of er op Mauritius internetcafe's zijn en of het mobiele netwerk de telefoon ondersteund en dus is de voortgang van deze site onduidelijk, gewoon in de gaten houden.
Let Op vanavond schrijven we nog een bericht!

• 04 Juli 2004 - 15:33

Karin:

Hahaaaa, vanavond nog een posting, moooi. Leuk is dit zo. Dus op naar vakantie eiland Mauritius, ben benieuwd hoe het daar is. Hopelijk heb je daar netwerk dan wel internet. Hier in Nederland houdt het herfstklimaat stand, het is een graad of 19 buiten en om de zoveel tijd komt er een geweldige plensbui naar beneden met soms onweer. Het wil maar niet echt zomeren helaas.

Groetjes
    Karin