Kaapse schiereiland en tafelberg - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van gerritenria - WaarBenJij.nu Kaapse schiereiland en tafelberg - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van gerritenria - WaarBenJij.nu

Kaapse schiereiland en tafelberg

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg

27 Juni 2004 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vandaag was weer een drukke dag.
Eerst met de kabelbaan de tafelberg op geweest. Hier hebben we genoten van een prachtig uitzicht over Kaapstad en het Kaapse schiereiland.
Daarna zijn we afgezakt naar de Zuidkaap. Daar moesten we een eind lopen om het uiterste zuiden vab het Afrikaanse continent te bereiken. Maar we hebben het gered!
Een hele bijzondere ervaring was dat we juist op het moment dat we hier uit de auto stapten werden gebeld door onze moeder. Ondertussen moesten we oppassen voor de bavianen en hebben we onze banaan bij Kaap de Goede Hoop opgegeten.
Vervolgens nog naar Boulders Bay gereden om pinguins te zien. Ook daar moesten we weer een eind lopen. Het was inmiddels donker geworden toen we weer in Kaapstad aankwamen. Ook vanavond hebben we weer een goed restaurant ontdekt in Kaaphollandse stijl ingericht en traditioneel Z-Afrikaanse kos.

  • 28 Juni 2004 - 07:07

    Karin:

    Hajoo beide. Sorry, heeft even geduurd voordat ik bedacht dat ik jullie op de site kon volgen maar nu heb ik ingesteld dat ik mail krijg als hier wat veranderd. Leuk man, dat je jullie reis zo kunt volgen, en wat handig dat er gewoon foto's bij kunnen. Ria, ik baal er nog wel van hoor, dat ik niet zoveel geld heb momenteel om zo'n reis te maken, zou graag eens die kant op gaan, maar hey, wie weet, wanneer ik weer een baan heb? Vanaf nu ga ik jullie volgen uiteraard (had ik eerder zullen doen, ik weeet het) enneh, nog heeeel veel plezier daar. Als jij (Ria) weer thuis bent zit ik net in Noordwest Frankrijk (Picardie) op mijn fietsje maar daar ben ik maar een kleine week dus kunnen we daarna wel even wat afspreken. Ik vrees echter dat jullie daar betere wijnen drinken dan ik in Frankrijk zal krijgen, ben zelf niet zo'n franse wijn fan, hou meer van ZA of Australische if ZA wijnen. Nu dan, nog een hele fijne reis en tot mails!
    Groetjes
    Karin
    PS het weer is hier Hollands, dagen met regen (met bakken uit de hemel)zo'n 15 graden en dagen met zon, zo'n 21 graden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 15504

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: